Prekių katalogas

Diagnostinės įrangos diegimas

  • Kodėl verta investuoti į diagnostinės įrangos diegimą?

    Automobilių remonto autoservisai ir servisai norėdami atlikti remonto darbus, privalo pradžioje nustatyti gedimo priežastį, tam kad tai atlikti turi naudoti automobilių diagnostinę įranga, tačiau tam, kad ja naudotis turi būti atliktas auto diagnostinės įrangos diegimas kompiuteryje. Tačiau mažuma auto remonto darbuotojų sugeba tai atlikti ir privalo pasitelkti pagalbos pas specialistus, kurie moka atlikti programų diegimus bei konfigūravimą kompiuteryje. Su tokio tipo darbu puikiai gali susidoroti IT specialistai, kurie tikrai puikiai išmano kompiuterius.

    Įrangos pajungimo tipai su kompiuterių yra įvairiausi:

    • Bluetooth sąsajos naudojamas pajungimas
    • RS232 (COM PORT) sąsajos naudojamas pajungimas
    • USB sąsajos naudojamas pajungimas
    • LAN sąsajos naudojamas pajungimas
    • WIFI sąsajos naudojamas pajungimas ir kt.

    Išsiaiškinus su pajungimo sąsaja toliau privalu žinoti kokia operacinė Sistema ir jos versijos palaikomos ta tikra diagnostine programa, kuria bandoma įdiegti. Pradedant diegimą visada gali atsirasti papildomų reikalavimų atnaujinimams, Framework versijai, papildomų kompiuterio programėlių instaliavimų. Tik įvykdžius visus reikalavimus, pavyks sėkmingai pabaigti diegimą ir pajungti įranga prie kompiuterio.
    Tačiau laikui bėgant diagnostinės įrangos gamintojai visada stengiasi ištaisyti atsiradusias sistemos klaidas, papildyti įrangos funkcionalumą, ko pasekoje reikalingas programinės įrangos atnaujinimas, o kartais ir instaliavimas iš naujo.

    Kad diagnostikos įranga būtų atnaujinta, turite nuolat atnaujinti programinę įrangą darbe naudojamuose įrenginiuose. Jei to nepadarysite, greitai prarasite savo pozicijas rinkoje ir klientų pasitikėjimą.
    Kiekvienais metais išleidžiami nauji automobilių modeliai, kuriuose naudojamos naujos programos. Diagnostikos sistemų kūrėjai vis labiau apsunkina savo darbo schemas. Naujos programinės įrangos versijos prideda naujų funkcijų, patobulina protokolus ir keičia sąsajas.

    Autodiagus.lt savo klientams siūlo pagalbą atnaujinant diagnostines programas bei automobilių skaitytuvus, programatorius ir kitą diagnostinę įrangą. Taip pat įdiegiame ir konfigūruojame programinės įrangos diagnostikos sistemas jūsų įrenginiuose: kompiuteriuose, nešiojamuosiuose kompiuteriuose, planšetiniuose kompiuteriuose ir mobiliuosiuose telefonuose.

    Siūlomų programų diegimas:

    AllData, Atris, Autodata, Bentley Assist, BMW ISTA-D/P, BMW ETK, BMW E-Sys, BMW KSD, Bosch ESI tronic, Chrysler WiTech, DAF Davie, DAF Rapido, Delphi WOW, DiagBox, ECM Titanium, Ford ECAT, Ford Etis, Ford IDS, GM GDS, Haynes Pro, Honda HDS, iProg, Iveco EASY, Jaguar EPC, JLR IDS SDD, JCB Parts, John Deere Parts, KIA Hyundai GDS, MAN Cats, MAN ELTIS, MAN Mantis EPC, MAN WIS, MAZDA EPC, Mercedes WIS, Mercedes EPC, Mercedes Xentry, Mercedes DAS, Vediamo, DTS Monaco, Mitchell OnDemand, Mitsubishi MUT3, Nissan Consult III, Opel EPC, Opel TIS, Porsche PET2, Porsche PIWIS2 PIWIS3, Porsche WDS, Renault Can Clip, Renault Impact, SAAB EPC WIS, Scania Multi, Scania SDP3, TecDoc, Tolerance Data, Toyota Techstream, ELSA, ETKA, ODIS, Volvo Vida Dice, Volvo Impact, Volvo Premium Tech Tool, Volvo Prosis, WinOLS ir daug kitų programų.

    Dar vienas labai svarbus momentas t.y. mokėjimas dirbti su diagnostine programine įranga. Visų pirma norint dirbti su diagnostine programa privalu žinoti kompiuterio pagrindus. Visos diagnostinės programos turi viena ir tą pati veikimo principą, t.y. atlikti automobilio blokų aptikimą, toliau tų blokų klaidų paieška bei atvaizdavimą su trumpais paaiškinimais. Automobilio remonto eigoje daugelis meistru pasileidžia elektroninių blokų duomenų nuskaitymą relių laikų, pagal tuos duomenis meistras supranta ar taisyklingai dirba jutiklis, elektroninis mazgas ir .t.t.

    Kai atliekami rimtesni diagnostiniai darbai, taip sakant programavimas, kalibravimas, reikalingos meistro žinios, būtent kaip atliekamas tokio tipo darbas, kokius nustatymus reikia užprogramuoti. Kitais atvejais tenka ir perrašyti visas blokų programas, t.y. įkelti atitinkama konfigūracinį failą į valdymo bloko, būtent už tokių failų parinkimą ir įkėlimą atsakingas meistras, nes tik turint žynių jis gali tai atlikti. Todėl meistrai turi būti atitinkamai edukuojami dirbti su reikalingom diagnostinėm programom. Aišku dabar daugelis gali susirasti daug naudingos informacijos internete ir savarankiškai sužinoti apie dominančius dalykus, tam yra sukurta nemažai specialių atvirų bei uždarų forumų, kur viso pasaulio meistrai gali dalintis patirtimi ir žiniomis.

    Diagnostinės įrangos diegimo kaina

    Norint tvarkingai suinstaliuoti programa, reikalingos geros kompiuterinės žinios, nes yra atveju kai apart to, kad tiesiog suinstaliuoti diagnostines programas tenka ir pilnai perinstaliuoti kompiuterio operacinę sistema, bei atlikti konfigūravimą. Taigi kalbant apie diagnostinės programinės įrangos instaliavimą, t.y. paruošima kompiuterio prie tam tikros diagnostinės įrangos, gali atimti nemažai laiko, nuo to atitinkamai ir kaina didėja. Pavyzdžiui jeigu žiūrėti į mėgėjišką diagnostiką, tai jos diegimą daugumoje atveju sugeba atlikti ir patis įrangos pirkėjai. Bet jeigu kalba eina apie rimtą įranga, kurios diegimas iš ties reikalauja gilesnių kompiuterinių įgūdžių už tokį darbą klientas pasiruošęs mieliau susimokėti, negu bandyti kažką pačiam. Nemažai klientų nori kuo greičiau pradėti dirbti su įsigytą įranga, todėl renkasi ne tik pačios įrangos pirkimą, bet kartu ir paruošta jai kompiuterį. Kompiuterio modelį kiekvienas renkasi pagal darbo pobūdį, jei dirbama su sunkiąja technika, dažniausiai pasirenka labiau atsparius smūgiams kompiuterius, t.y. Panasonic, Getac ir kitų gamintojų.

    Kaip vyksta programinės įrangos diegimas?

    Vartotojas nusipirkęs diagnostinę įranga, visų pirma įvertina savo žyniais darbo su kompiuterių. Jeigu jis puikiai išmano kompiuterį tada parsisiunčia pateiktas programas iš nurodytų nuorodų arba nusikopijuoja iš kompaktinio disko arba USB atmintuko. Toliau paleidžia degimo failą, kuris paleidžia diegimo vedlį, kurio sekoje atliekami diegimo pasirinkimai ir užbaigiamas diegimas. Toliau atliekamas diagnostinio prietaiso pajungimas prie kompiuterio, t.y. pasirenkamas reikalingas portas arba konfigūruojamas tinklinis ryšis. Tai priklauso nuo įrenginio pajungimo principo. Viska įdiegus bei sukonfigūravus programa turi pamatyti prietaisą, o pasirinkus automobilio paieška, aptikti ir pati automobili. Aptikus automobili pirmiausiai atliekamas blokų aptikimas o toliau jau klaidų nuskaitymas bei kiti reikalingi darbai.
    Kai visi diagnostiniai darbai yra užbaigti, privaloma tvarkingai uždaryti programa ir tada atjungti diagnostinę įranga nuo automobilio.

    Kas yra Pass-Thru (SAE J2534 standartas) ir kam jis yra naudojamas?

    Standartas SAE J2534 buvo pristatytas 2002 m., spaudžiant Amerikos valdžiai, siekiant suteikti galimybę perprogramuoti ECU per universalias sąsajas. J2534 apibrėžia standartinę sąsają, skirtą keistis duomenimis tarp kompiuterių programų ir transporto priemonės. Dėl šios priežasties programinės įrangos gamintojas gali, nesigilindamas į trečiosios šalies adapterio aparatinę įrangą, naudoti jį valdymo bloku programavimui.

    Daugelis automobilių gamintojų nusprendė palaikyti šį standartą ir J2534 pradėjo naudoti ne tik programavimui, bet ir diagnostikai.

    Vienas iš pirmųjų J2534 kūrėjų buvo Drew Tech su savo Mongoose įrenginiu. „Toyota“ pirmoji panaudojo J2534 sąsają, skirtą visapusiškai visų „Toyota“ ir „Lexus“ automobilių diagnostikai.

    Kokios programos palaiko J2534 Pass-Thru standartą?

    • Toyota Techstream. Visapusiška viso Toyota ir Lexus modelių gamos diagnostika.
    • Mercedes-Benz Xentry PassThru. Mercedes sunkvežimių ir lengvųjų automobilių diagnostika.
    • VAG ODIS servisas ir ODIS inžinerija. Audi, Skoda, Volkswagen, Seat automobilių diagnostika, kodavimas, programavimas.
    • Ford ir Mazda automobilių diagnostika ir kodavimas.
    • Honda HDS. Honda ir Acura automobilių diagnostika, kodavimas, programavimas
    • Nissan Consult 3+. Diagnostika ir kodavimas Nissan, Infiniti. Darbas ribotu režimu.
    • JLR SDD. Land Rover (nuo 2005 m.) ir Jaguar (nuo 2000 m.) diagnostika, kodavimas, programavimas iki 2018 m.
    • GM GDS-2/SPS. General Motors koncerno diagnostika, kodavimas ir programavimas.
    • Volvo VIDA. Volvo lengvųjų automobilių diagnostika iki 2015 m.
    • daug programatorių įvairiems automobiliams. OpenBox, PCM Flash, Combiloader ir kt.

    Šiandien daugelis įrenginių yra suderinami su J2534, o tai gali žymiai išplėsti jų funkcionalumą.

    Diagnostinės įrangos programų priežiūra

    Kaip ir kiekvienas prietaisas, taip ir programinė įranga laikui bėgant reikalauja priežiūros. Tai atsitinka dėl įvairiausių situacijų, dažniausia problema nesankcionuotas kompiuterio išjungimas, kai dingsta staigiai elektra arba nusėda akumuliatorius. Dažnai serviso meistrai pamiršta tvarkingai išjungti kompiuteri, tiesiog ji uždaro, dėl tokių priežasčių pasitaiko atveju kai po to kompiuteris visai nestartuoja. Autodiagus.lt visada informuoja pirkėjus apie tokius atrodo nereikšmingus naudojimosi faktorius, kad vėliau pirkėjas neturėtu papildomų išlaidų kompiuterio ir programų atstatymui.
    Laikui bėgant pas klientus atsiranda poreikis programinės bei operacinės sistemos atnaujinimo. Operacinė sistema atnaujinama, kai naujesnė diagnostinės įrangos programa nustoja palaikyti senesnes operacines sistemas. Tokiu atveju tenka atlikti instaliavimą nuo nulio, o kartais net pakeisti ir pati kompiuteri į naujesni, galingesni.
     

    Skaityti daugiau